Σύγκριση μεγεθών με τον κύριο Πατάτα
Σύγκριση μεγεθών με τον κύριο Πατάτα Μαθαίνουμε να συγκρίνουμε μεγέθη. Κόβουμε τις τέσσερις κάρτες με τον κύριο Πατάτα καθώς και τον χάρακα και κατόπιν συγκρίνουμε . *ο χάρακας είναι μεγαλύτερης κλίμακας
#logouergon
Διαθεματικά φύλλα εργασίας για μια ευχάριστη γνωριμία και διδασκαλία των μαθηματικών για την προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία. Οι διασκεδαστικές μαθηματικές δραστηριότητες στοχεύουν στην κατανόηση βασικών μαθηματικών εννοιών , στη γνωριμία των αριθμών και της αριθμητικής την ανακάληψη των βασικών γεωμετρικών σχημάτων και των πρώτων μαθηματικών πράξεων για την Α δημοτικού. Οι δημιουργικές αυτές ασκήσεις αποτελούν ένα πιο πρακτικό κατανοητό και κυρίως διασκεδαστικό τρόπο προσέγγισης του μαθήματος των Μαθηματικών
Σύγκριση μεγεθών με τον κύριο Πατάτα Μαθαίνουμε να συγκρίνουμε μεγέθη. Κόβουμε τις τέσσερις κάρτες με τον κύριο Πατάτα καθώς και τον χάρακα και κατόπιν συγκρίνουμε . *ο χάρακας είναι μεγαλύτερης κλίμακας
Διαβάζω διάφορες ώρες με τον κύριο Πατάτα Ο κύριος Πατάτας επιμένει να μας μάθει την ώρα. Ας μη του χαλάσουμε το χατίρι . Διάβασε τις ηλεκτρονικές ώρες στο υποσέλιδο και χρωμάτισε τα πατατένια ρολόγια
Ζωγραφίζω τον αρκούδο διαβάζοντας τις ώρες (δεύτερο μισάωρο) Στο φύλλο εργασίας τα παιδιά εξασκούνται στην εκμάθηση της ώρας στο δεύτερο μισάωρο .
Μετρώ τα μολυβένια στρατιωτάκια Μέτρα σε κάθε γραμμή πόσα στρατιωτάκια υπάρχουν και γράψε τον αριθμό στο αντίστοιχο κουτάκι. Προσοχή στα κενά που υπάρχουν ενδιάμεσα , κάθε ομάδα στρατιωτών είναι ένα σύνολο
Διαβάζω την ψηφιακή ώρα και ζωγραφίζω τα αστέρια Διάβασε τα ψηφιακά ρολόγια στο κάτω μέρος της άσκησης και χρωμάτισε τα ρολόγια αστέρια με το αντίστοιχο χρώμα
Μαθαίνω την ώρα (παρά τέταρτο) ζωγραφίζοντας το μολύβι Ποιος είπε ότι η εκμάθηση της ώρας είναι κάτι δύσκολο; Σήμερα σπάει αυτός ο μύθος αφού το μόνο που έχουμε να κάνουμε για να μάθουμε την ώρα είναι απλά να ζωγραφίσουμε! Διαβάζουμε τις ώρες στα χρωματιστά ρολόγια και έπειτα τις ταυτίζουμε με τις ψηφιακές μέσα στο
Μαθαίνω την ώρα (και πέντε) ζωγραφίζοντας την άμαξα Μια ζωγραφιά που έχει στόχο να διδάξει με τον πιο ευχάριστο τρόπο την ώρα. Ζωγραφίζουμε την άμαξα διαβάζοντας τα ρολόγια και τις ηλεκτρονικές ώρες με τα αντίστοιχα χρώματα . Η θέση της ώρας βρίσκεται στο πρώτο πεντάλεπτο (και πέντε)
Μαθαίνω την ώρα (και μισή) ζωγραφίζοντας το στέμμα Και βασιλιάδες θα γίνουμε και την ώρα θα μάθουμε! Η ζωγραφιά του στέμματος θα βοηθήσει τα παιδιά ακόμα και από το νηπιαγωγείο να μάθουν να αναγνωρίζουν την ένδειξη της ώρας στο μισάωρο (και μισή) . Παρατηρούμε τα ρολόγια και ψάχνουμε την ηλεκτρονική ώρα που αντιπροσωπεύει
Ζωγραφίζω τον ανεμόμυλο μαθαίνοντας την ώρα ανά τέταρτο Τι ώρα είναι; 8 και 10; 5 και μισή; Όχι , σε αυτή την άσκηση η ώρα είναι συνέχεια και τέταρτο . Τα παιδιά “διαβάζουν” τα χρωματιστά ρολόγια και λένε την ώρα . Ακριβώς πάνω από τα ρολόγια υπάρχει μια ζωγραφιά ενός ανεμόμυλου μέσα στον
Μαθαίνω την ώρα (ακριβώς) ζωγραφίζοντας τον σκαντζόχοιρο Η διδασκαλία της ώρας θα γίνει πιο διασκεδαστική από ποτέ . Η κρυμμένη εικόνα του σκαντζόχοιρου είναι χωρισμένη σε ώρες και κάτω από την εικόνα κρέμονται τέσσερα ρολόγια που δείχνουν ώρες σε θέση ακριβώς . Στο κάθε ρολόι αντιστοιχεί ένα χρώμα . Στόχος είναι τα
Παζλ αρίθμησης φρεγάτα ΕΛΛΗ Κόψε τα αριθμημένα κομμάτια από το 20 μέχρι το 30 και προσπάθησε να ενώσεις το παζλ μετρώντας